Predsednik Srbije Aleksandar Vučić dao je nedavno intervjuu italijanskom listu Republika. Govoreći o zbivanjima u Srbiji, Vučić je u intervjuu Republici, između ostalog, izjavio da su „aktuelnu političku klimu stvorili opozicionari da bi destabilizovali zemlju“.

– Dragan Đilas i njegov bogati saradnik Dragan Šolak poseduju najgledaniju kablovsku mrežu i razne televizijske kanale. Imaju uticaja u svim nedeljnicima i u najmanje dva dnevna lista. Na javnoj televiziji koju su napali nisam ja imenovao direktore niti uredništvo, već su oni tu od ranije – izjavio je Vučić za ovaj italijanski list.

Junajted Grupa reagovala je na ovaj intervju u kom su, po oceni Grupe, iznete grube neistine i klevete. List Republika objavio je u današnjem izdanju reakciju Junajted Grupe u kojoj je navedeno:

„U vezi sa intervjuom predsednika Srbije Aleksandra Vučića, objavljenog 21. marta, Junajted Grupa, pod čijom je kontrolom kanal N1, ekskluzivni partner CNN-a, uvek je imala poziciju apsolutne političke nezavisnosti, po pitanju uređivačke i kompanijske politike. Pored toga, Junajted Grupa demantuje da je Dragan Šolak, osnivač i predsednik, ikada imao zajednički politički ili ekonomski interes sa Draganom Đilasom ili bilo kojim drugim srpskim političarem“, navodi se u reakciji Grupe.

Source :

Vestionline, N1

POSTAVITE ODGOVOR

Upišite vaš komentar
Upišite vaše ime